Marketing objašnjen u par minuta

U Srbiji marketing nema pravo značenje. Ljudi, često i profesionalci ne znaju šta je marketing. Poistovećuju marketing sa reklamiranjem. Kako je Srbija zemlja sa najvećim brojem PR menadžera po glavi stanovnika, više puta sam čuo (nećete verovati) da je i oglas u štampanim novinama PR posao. Lično, kao i Kotler, uvek sam smatrao da je […]

Read more
Moj prvi susret sa računarom

Sećam se, kao da je juče bilo, kada sam prvi put video računar. Ako se tako mogao nazvati. To je bio Commodore 64. Drugaru „komšiji preko puta“ otac je kupio i doneo iz Nemačke. Mučili smo se da „instaliramo“ igrice preko kaseta. Podešavali iste šrafcigerom. Ali kada bismo „upalili“ igricu oči bi nam se ozarile i […]

Read more
Zašto je naš startap Dirura.com propao i kako prihvatiti neuspeh

U Srbiji se uspeh ne prašta, a kamoli neuspeh. Sramota je pasti. Sramota je neuspeti. Jer, čim niste u nečemu uspeli vi ste propalitet. Lični neuspeh. Neznalica. Glupak. Mi jednostavno nismo zemlja gde postoji kultura neuspeha. Naročito u startap svetu. Ne postoji čak ni kultura uspeha. Ako neko uspe to je zbog sreće, okolnosti ili kriminala. […]

Read more
Šta nas DareDevil serija može naučiti o novinarstvu i blogovanju

Zanimljiva teza o novinarstvu, blogovima i internetu se provlači kroz celu DareDevil seriju. Teza govori o tome da je klasično novinarstvo mrtvo, da moderni ljudi, a najviše tinejdžeri koristite internet kao primarni izvor informacija i naravno čitaju blogove. Ali, na internetu su šum, neproverene i netačne informacije, gluposti… Ljudi su zatupljeni glupostima poput igrajućih mačaka […]

Read more