Mentalitet srpskih trgovaca i preduzetnika

Ovih dana imamo veliki broj blogpostova gde ljudi iz nemoći „vrište“ na trgovce zbog problema koje su imali sa svojom kupljenom robom. Prvi slučaj se desio našoj dragoj Anji Stanišić koja je na svom novom blogpostu opisala problem koji je imala sa kompanijom iStyle. Sa druge strane imamo blogpost od strane Miloša Vučekovića koji opisuje […]

Read more
Osmeh prodaje

Da li ste se pitali zašto je prva stvar koju novi zaposleni u Mac Donalds-u nauče jeste: „Uvek nosi osmeh na licu!„. Ne, to nije neka teorija zavere već prosta marketinška, ispravna logika. Da li vas nervira kada uđete u neki butik/radnju/kafanu i dočeka vas mrzovoljna, nekulturna i neljubazna zaposlena persona? Da li odmah izađete […]

Read more
Kome smeta slab dinar?

Već treći put u zadnjih godinu dana slušam žalospevke i kukumakanja domaćih privrednika kako je kurs dinara slab, kako mnogo osciluje i kako NBS treba da interveniše sa svojim deviznim rezervama i spreči dalje jačanje eur-a, odnosno slabljenje dinara. Zato, hteo sam ovde da kažem par jako bitnih i ekonomskih stvari u prilog slabom dinaru, […]

Read more
Nelogična logika hotela u Srbiji

Svake godine pred razna putovanja, konfernecije i odmore, iznova i iznova se začuđujem „genijalnoj“ logici direktora i menadžera srpskih ugostiteljskih objekata, naročito hotela po Srbiji. Kao da smo mi Monako, kao da imamo najdivnije puteve na svetu, kao da su ugostitelji najljubazniji sektor, primereno tome su i toliko visoke cene. Prosto ne mogu da se […]

Read more
Najbolja konferencija je ona sa dušom #BizBuzz2011

I ove godine kao i prošle bio sam na IT konferenciji BizBuzz 2011. Tu konferenciju ni lud ne propuštam jer je to jedna od retkih koja ima svoju dušu! To je konferencija koja traje dugo, ima tradiciju, sjajne organizatore koji iz sebe izvlače zadnji atom snage kako bi sve funkcionisalo savršeno, a onaj šlag na […]

Read more
Podsticanje prodaje – atak na emocije potrošača by IDEA

Jedna genijalna stvar koju sam skoro zapazio jeste nova akcija IDEA koja daje besplatno bonove, tačnije pravi novac za određeni iznos kupovine. U marketingu, vaučeri, pokloni, nagradne igre i sl. se stručno naziva podsticanje prodaje. Ali, šta je mene zaintrigiralo kod ove akcije? Pa, samo jedna reč: BONOVI. IDEA je mogla da iskoristi naziv „vaučer“ […]

Read more
Moje dojke su OK

Svest građana u Srbiji je na izuzetno niskom nivou, po bilo kom osnovu. Ne bitno da li je to odlazak kod zubara, u školu, na fakultet… Recimo, u Srbiji ima više mobilnih telefona nego što ima zuba u glavama stanovnika. Zato, danas bih voleo da podelim jednu jako bitnu temu sa vama, koja se bavi […]

Read more
Ljudi kao ključni deo marketing strategije i građenja poverenja

Svi misle da je Marketing reklama. Reklama (promocija – advertising) je samo jedan od instrumentarijuma marketinga. I ne, nije najbitniji! Reklama vam ništa ne vredi kao nemate dobar proizvod ili uslugu. Ako prodajte usluge, pogotovo one „neopipljive“, onda su ljudi i vaša korisnička podrška od ključnog značaja! Znači, ako kompanija prodaje proizvode najbitniji je kvalitetan […]

Read more
Kratka škola: inflacija i konkurencija

Na ovaj tekst su me podstakli mnogi „ekonomisti“ i „eksperti“ iz poznatih medija poput Blica, Presa, Politike, ali i drugih ljudi koji pričaju neke neistine o inflaciji i konkurenciji, i to javno, a potpuno netačno . Dosta je nepoznavanja opšte teorije inflacijei njene povezanosti sa konkurencijom. A jedna od glavnih je da štampanje novca apsolutno […]

Read more