Prve naznake da se NBS menja – na bolje!

You may also like...

4 Responses

  1. Dušan kaže:

    Svaka čast za doslednost u borbi protiv birokratije! Meni je pravi hit što je odgovor potpisala Cica lično, valjda je osetila da će ovo postati viralno pa da ne ispadne kako ona ništa ne radi. 🙂

  2. Kuda ide ovaj svet kad smo dočekali ovakav odgovor od NBS-a 🙂

  3. Biljana kaže:

    Zanimljivo, ali i meni se desilo da podnesem zahtev u Unicredit banku za nešto a onda mi kažu da ga nije bilo. To se desilo i kada sam menjala limit na kartici. Tačnije tri puta sam morala da ga menjam (jednom telefonski pa popunjavanjem njihove aplikacije direktno na netu) i dva puta da idem u banku dok zaista nisu sproveli gde i kako treba kako bih mogla da raspolažem svojim novcem u meri kojoj želim.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *