Da li vaš brend treba da ima Viber Public chat?

Sve što je hip, moderno, hipsterski ljudi po automatizmu prihvataju i pridružuju se trendu. Da li je to uvek dobro, vreme pokaže, ali potrebno je uvek jako dobro sagledati sve aspekte nekog procesa pre donošenja odluke.

Tako, sada je Viber uveo mogućnost kreiranja besplatnih javnih chatova. Šta to tačno znači? Sada svaki brend može napraviti svoju „stranicu“ na Viberu, to jest javni chat, i gde može pozvati ljude da ih prate. Generalno, ovo je dobra stvar. Zaista dobra. Jer Viber je jedan od najpopularnijih svetskih komunikacionih aplikacija. U Srbiji ga obožavaju. Ima preko 800 miliona korisnika. A neki sprski brendovi su se već prijavili i otvorili svoj javni Viber kanal.

zlatibor mona

Kao na primer Hotel Zlatibor Mona. Imali su kratki promo period gde su davali određeni popust za sve koji ih zaprate na Viberu, a već imaju dosta korisnika, preko 900.

viber-iphone-app

Pored njih, i Auto Moto Savez Srbije je isto na Viberu i imaju preko 500 pratilaca.

amss-viber

Ok, kad smo ukapirali šta je ovaj javni chat, da li vama to treba? Na to pitanje možete samo vi odgovoriti. Generalno, treba. Ali, uvek ima ono ali. Javni Viber public chat služi samo (izgleda) za jednosmernu komunikaciju. Bilo koji pratilac vašeg kanala ne može ostavljati poruke i chatovati. Malo se gubi smisao reči chat, zar ne? Jedino ko može da komentariše i stavlja poruke je participant (neka vrsta admina). Participanta postavljate vi. I to može biti neko vaš od poverenja, ili neki potpuno X lik sa ulice. Na vama je koga ćete staviti. Naravno, niko neće staviti bilo koga već svoje ljude, uglavnom iz marketing sektora. Dakle, Viber public chat postaje samo još jedan kanal za jednosmernu promociju na internetu. Nema dvosmerne komunikacije kao na tviteru i nema diskusije. Ali, da ima diskusije, stvar bi bila još gora  Postojao bi rizik. Kakav rizik? Najbolje ćemo pokazati na primeru recimo nekog servisa poput eBaya. Na njemu je zabranjena komunikacija između korisnika u smislu razmene telefona, mejla i slično. Znači kupovina se potpuno obavlja na samom sajtu i nikako drugačije. Kao i plaćanje. Ako bi eBay otvorio Viber nalog, i ako bi Viber omogućio dvosmernu komunikaciju (pravi chat) ljudi bi masovno razmenjivali informacije, poruke i ugovarali prodaju van sajta. Zar ne? I onda bi se tek izgubila svaka poenta. Više o pravilima pročitajte ovde.

Zato, zbog svega navedenog, morate jako dobro razmotriti da li vam se Viber public chat isplati. Jer to je samo još jedan kanal oglašavanja koji morate stalno da održavate i uređjujete. Pored već tolikih postojećih društvenih mreža.

viber-javni-kanal-apply

Ako, na kraju, ipak smatrate da vam treba, lako se možete prijaviti ovde gde ćete uneti podatke vaše firme, a nakon toga će Viber odobriti. Odobrenje traje jako brzo, i nekoliko minuta, pa ćete posle toga na vašem telefonu firme (brenda) urediti vaš Viber kanal i objaviti ga. I ne zaboravite, ako se već odlučite za tako nešto, morate imati kvalitetno dizajniran vizual sa kojim ćete ispromovisati vaš novi kanal na drugim društvenim mrežama. A to možete lako i jednostavno dobiti ovde.

Promo: Nikad lakše do kvalitetnog dizajna preko online dizajn konkursa! Počni već danas

Promo: Nikad lakše do kvalitetnog dizajna preko online dizajn konkursa! Počni već danas

 

 

 

You may also like...

1 Response

  1. Mobilni telefon preuzima prima tu online komunikaciji i traženju usluga putem Interneta. Samim tim servis poput Vibera i drugih na koje su korisnici već navikli, stiču veći značaj. Mic po mic, shvataju to i u Srbiji.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *