Influence marketing: Angažovanje influensera u svrhu promocije proizvoda ili usluge uz strategiju „šaraj malo brate“

You may also like...

4 Responses

  1. Danijela kaže:

    Listajuci neki americki casopis zapazila sam da ona Kendal Jener(sestra Kardasijsn) reklamira sve od Calvin Klein do ne znam ni ja kog brenda, i upravo sam se to zapitala da li ce se ljudima ona smuciti i kako vec nije, da li je toliko uticajni influencer (verovatno da jeste) kad je na svakoj drugoj strani ona?
    Jesam li uzela dobar primer, tj.da li je to ovo o cemu vi pricate/pisete? #verybeginner
    Hvala.

  2. Darko Vidić kaže:

    Jeste Danijela 🙂 To je angažovanje poznatih ličnosti radi promocije određenog proizvoda

  3. nenad kaže:

    Odlican tekst, sa vecinom stavova se slazem. Mozda treba podvuci da uticajni ljudi sa jednog emdijuma, pr TV, radio, nisu u istom nivou uticajni na drustvenim mrezama. Svi ce da procitaju sta pise Istok, ili Zorannah, ali ne verujem da ce pratiti Sasu Djordjevica ili sl.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *