Da li ulagati u offline marketing u online doba?

You may also like...

5 Responses

  1. milosbg kaže:

    Pišeš jako inspirativne tekstove i što je najlepše od svega, pričaš ih normalnim, običnim jezikom bez previše uvijen i otrcanih fraza. Svakome razumljivo. Samo nastavi, svaka podrška. Pozdrav, Miloš

  2. Faribo kaže:

    Pojava Interneta je na prvi pogled umanjila znacaj offline medija. Medjutim, kad se ma, oprasina slegla, shatil se da offline mediji nisu bas nestali niti je njihov uticaj zanemarljiv. Jako poucan tekst za sva marketare po firmama da se ne povode samo online trendovima.

  3. nenad kaže:

    Dobro, nije josh umro, ali polako umire, ili bolje reci gubi od svog znacaja. I sami oglasivaci imaju svoju ulogu: ako ulazu u Pink, Pink nece da gubi svoj znacaj. Moderne tehnoloske firme (IT sektor) i moderni mladi ljudi ne treba da swe naslanjaju na off-line medije (tu ne smatram dobro diznajnirani plakat ili mural)

  4. Sasa kaže:

    Odlican tekst, moje misljenje je da se isplati reklamirati na TV-u ali to moze samo onaj ko ima veliki novac dok drugi sa manje para morace to da radi preko interneta.

  5. Dean kaže:

    Sve zavisi od vrsta produkta i trzista. Kao sto ste rekli – kod nas Pink jos radi kao lud za marketing. ne cudi me. Ali naravno ako pokusavate da nesto prodate mladin urbanim Beogradjanima, twitter ce raditi jos bolje 🙂 Posebno ako imate prodajete preko inetrneta. Jednostavo je – vilje je biti sto blize potrosacu u momentu kada pravi odluku. Prema tome ako prodajate pivo – reklama u toku utakmice je prava stvar. Ali reklamirate novi mobilni app – samo online ce raditi.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *