Pakao zvani Tržište kurirskih službi – slučaj BEX

Mnogo sam puta na svom blogu pisao o neprofesionalnosti, needukovanosti i uopšteno lošem poslovanju domaćih kompanija na srpskom tržištu. Takođe sam mnogo pisao i o zaštiti potrošača i o tome koliko domaći potrošač nije zaštićen. I mislim da su svi to već naučili napamet.

Ali, ima jedno posebno tržište koje svakodnevno građanima srbije zagorčava život. Mnogo je tu priča, mnogo je tu problema a ja ću prvo vama ispričati moj današnji problem a potom ću preneti i komentare drugih ljudi sa društvenih mreža koji su mi se javili specijalno zbog pisanja ovog blogposta.

Sramota zvana BEX – Balkan Ekspress

Kako obožavam Limundo.com – mesto gde stalno nešto prodajem, ali i kupujem, tako sam pre neki dan prodao jedan eskterni hard disk. Napisao opis, stavio lepe slike i prodao ga. Za čitavih 6.000,00 din. Pomislih: Sjajno! Pošaljem paket preko AKS-a, nikakav problem. Kad ono čovek me zove posle dva dana: „Prijatelju, ovo nije ono što sam kupio?“. Ja shvatih kako sam u opisu napisao da je hard disk od 500 mb ali u stvari je 320 mb. I kako nismo uspeli da se dogovorilo oko smanjenja cene (koliko da mu vratim novaca) dogovorimo se da on izvrši reklamaciju, da mi vrati paket a ja ću njemu vratiti novac + poštarinu koju je platio (nisam li poštenjačina? ljubi ga majka). I tako, njemu legnu novci, ali meni paket nikako ne stiže. Kad posle dva dana (danas) stiže šok: Kurir BEX-a opljačkan i ukraden baš moj paket. Ja pomislio kako će da vrate celu sumu, kad ono neće. Zašto? Zato što pošiljalac nije naveo vrednost robe. U slučajevima kada nije navedena vrednost robe, osigurana suma je 10 puta poštarina. Kako je poštarina u ovom slučaju bila 340 dinara, novac koji se vraža je 3.400,00 din. 

Na moje pitanje: Kakve ja imam veze sa pošiljaocem i ko će meni da nadoknadi štetu, odgovor je bio: „Dogovorite se sa onim ko vam je poslao, mi nemamo veze sa tim“. Klasično srpsko komunističko razmišljanje. Uzeli su pare, uslugu nisu izvršili, i još ih baš briga sa svoje klijente. E pa narode, prošlo je vreme komunizma. BEX nije smeo da primi pošiljku za koju ne zna vrednost. Gde je tu osiguranje? Da li je sve po propisu? Da li ja imam prava da nekoga tužim? Imam sreću da je član Limunda izuzetno korektan te je zbog svoje greške odlučio da mi isplati celu sumu za koju sam oštećen, a delimično njegovom greškom. Ali, šta bi bilo da nije korektan?

Ili još gore: Šta bi bilo da sam prodao kompjuter vredan 160.000,00 din? I on uloži reklamaciju i vrati kurirskom službom? I ukrade se roba? Jel ja onda dobijam 3.400 dinara umesto 160.000,00 ?

rte0061l

Da li mi u Srbiji u 21. veku moramo da se bijemo za svoja prava? Da čovek nije korektan da li ja treba da se bijem sa njim? Da li da se bijem sa BEX-om? Ili da prećutim sve? Ili da tužim? Velika je sramota u kakvom su položaju potrošači u Srbiji. I iskreno se nadam da će Limundo potpuno ukinuti BEX sa svog sajta jer nisu dostojni nikakvog posla.

NA moje pitanje da li smeju da prime paket bez upisivanja vrednosti, evo šta kaže naš dragi drug pravnik Ptiki:

ptiki

I zato, moj iskreni savet: Izbegavajte BEX (Balkan Ekspress) u širokom luku. Inače, sajta Balkan Ekspres kurirske službe je http://www.balkanauto.com ?!?!

 

Zaključak:

Na tržištu Srbije posluje veliki broj kurirskih firmi koje su generalno jako neposlovne i neprofesionalne. Zaposleni u AKS-u su veoma nekulturni i neljubazni a ponašaju se kao neka seoska firma sa dva zaposlena: Ne postoji jedan glavni broj na sajtu. Sve navedeni mobilni telefoni na koje se niko ne javlja. Prava ona srpska komunistička firma gde niko ne radi. Post Express je najbolja kurirska firma od svih, iako i sama ne dovoljno dobra. Imaju problem sa kuririma, ne daju da se otvaraju paketi pri primopredaji. Ali mogu reći da poštuju vreme dostave i da nisu toliko neljubazni. O ostalim igračima na tržištu tek ne želim ni da trošim reči jer ako su ovi najveći igrači toliko neozbiljnji, koliko su tek onda ostali?

I zato, zapamtite ove moje reči: U narednih 5 godina kompanija Limundo osniva svoju kurirsku službu na teritoriji cele Srbije. I Pobeđuje. Znate zašto? Zato što umeju da posluju, razumeju moderne načine poslovanja i znaju šta tržište traži. A pritom imaju najveći aukciji sajt u regionu preko kojeg se dnevno obavi na stotine prodaja, pa će stoga zarađivati i jako lepe novce. Ubeđen sam u ovo što pričam.

Iskustva drugih ljudi

 

Ivan Malovrazić – Ako se ovo odnosi i na dragu nam poštu, izdešavalo mi se (i još uvek se dešava), da mi se, od 10 pisama nedeljno, najmanje dva vrate, uz obrazloženje da je „netačna adresa“ ili da „primalac ne postoji na toj adresi“. Zanimljiv je podatak, da sam LIČNO išao na mnoge od tih adresa i zaključio da je jasno istaknuto ime/naziv firme. Možda je to 22din, ali zašto bih i to nekome poklanjao?..a i kada se sabere, nije ni to malo, na godišnjem nivou.

Stankovic Vladimir DedaBor – Zivim na visokom cetvrtom spratu bez lifa. Postar ne jebe da se popne, i nekoliko njih su ladno napisali da nisu uspeli da uruce postu te vratili istu. Neki od problema koji su usledili su: privodjenje moje supruge od strane interventne jedinice kod sudije za prekrsaje, placanje raznih kamata na racune koji nisu placeni kada im je bilo vreme, vracanje narucenih ili placenih predmeta i tako dalje. Zadnje sto se desilo je da su vratili obavestenje JAKO JAKO bitno za moju porodicu, te cekanje na isto preko 20 dana, zatim intervencija i molbe pa placanje penala i gubitak DRAGOCENOG vremena koje je za cilj imalo malo veci gurbitak novca, pored silnih zivaca. Jbg, Srbija do EU, al za 500 godina!!!

Miljan Ecentar – He, he šta se meni izdešavalo sa raznim kururskim službama u prethodnih osam godina, trebao bi ti roman, a ne blog post. Neke sam tužio sudu, a dok sam sa drugima tek pre par meseci raščistio račune za dug iz 2008. O sitnim stvarima poput gubitaka pošiljaka, netačnim uplatama otkupnina, kašnjenjima, zaturanju i sličnoj boraniji neću ni da pričam. Suština je da se po mom iskustvu jedino City Express dokazao kao jedina profesionalna kurirska služba, ali to tek nakon što ih je kupila Austrijska pošta. Pre toga su bili isto sranje kao i svi ostali. Sada imaju savremen sistem za online praćenje pošiljke, online aplikaciju za predaju pošiljaka… Zaista su dobri.

Branislav Đorđević – Meni se desilo da sam hteo da pošaljem Post Expressom jedan Netbook, i čim sam na šalteru rekao šta šaljem rekli su mi da moram da potpišem neki papir u kome se navodi da Netbook šaljem na sopstvenu odgovornost jer je to osetljiva roba. To mi se desilo u pošti u Nišu pre 2 meseca otprilike. A ja sam Netbook maltene blindirao, jer sam ga prvo stavio torbu koju sam kupio uz njega, pa sam torbu stavio u plastičnu kesu, pa sve to obložiostiroporom i tek onda stavio u kartonsku kutiju. Ali njima ni to nije bilo dovoljno, nego sam morao da potpišem neko sranje (nisam dobio kopiju toga što sam potpisao). Ali vrhunac bezobrazluka (čak bih rekao i nacionalističke sumanosti koja dosta govori o Balkanu) sam doživeo kada sam pre 2 godine hteo redovnom poštom da pošaljem jedno pismo (kao preporučeno) u Dalmaciju, tj. u Split. vraćalo mi se 2 puta uz obrazloženje da je nepostojeća adresa iako sam slao čoveku koga znam godinama. Pri tome sam morao da platim troškove vraćanja pisma koju su ispali veći od samog slanja pisma. Pitao sam poštara u čemu je problem, a on mi je rekao mrtav ‘ladan nešto sumanuto što sam tada prvi put čuo u životu: „Znaš, mi imamo nepisano pravilo koje se ustalilo zadnjih 15 godina da kad naša pošiljka stigne tamo u Split oni odmah čim vide da je srpska prekrižaju kovertu i napišu da je navedena splitska adresa nepostojeća, i vraćaju nam pošiljke. Ali i mi to njima isto radimo pa im ne ostajemo dužni“. Nisam mogao da verujem. Posle sam kontaktirao poznanika iz Splita i on mi je rekao da taj fenomen postoji, naravno ne za sve pošiljke, ali s vremena na vreme naiđe neki talas kada se srpska i hrvatska pošta – s oproštenjem – ne jebavaju, i jedan određeni kontigent pošiljaka vraćaju jedna drugoj iz čiste obesti. Pitao sam poštara šta da radim, a on mi kaže „da bi bio 100% siguran pošalji busom i kaži čoveku da čeka na stanici u Splitu“. Na kraju sam digao ruke od svega jer sam poludeo.

Angelina Radulović – Desilo mi se pred Ng da dobijem paket za koji sam znala da je poklon i da mi čovek ladno naplati 2.800 dinara otkup. Posle intervencije silno se izvinjavao kakoje pogrešio. Možda i jeste, ali čudno nikad ne pogreše na svoju štetu 🙁

[blackbirdpie url=“https://twitter.com/Jokersu/status/299961498883719168″]

[blackbirdpie url=“https://twitter.com/lukazb/status/299911281375338496″]

[blackbirdpie url=“https://twitter.com/zubarica/status/299910125811007489″]

[blackbirdpie url=“https://twitter.com/anjastanisic/status/299960881557692416″]

You may also like...

41 Responses

  1. 10 kaže:

    hahaha, kako si hteo da izvaraš kupca za disk od 320 niskom cenom za disk od 500 😉

  2. Valkyrie kaže:

    Kad si već napisao ovaj tekst, da se pridružim sa svojim iskustvom… Unapred se izvinjavam na dužem komentaru.

    Prošle godine kupim majci TV. Ništa spektakularno, težak 12 kg. I tu kreće agonija.
    Ne znam koliko sam firmi okrenula, ali niko od njih se ne bavi prevozom televizora. Nema veze što im na sajtovima piše da se roba preko 10, 15, 50 kg naplaćuje više – oni ne prevoze televizore.
    Okrenem na kraju i Post Express gde im izložim problem, kad i oni kažu da ne prevoze televizore. 🙂 Pošto sam već ostala bez živaca, pitah ih da l’ se cenovnik za robu od 50kg na njihovom sajtu odnosi na poluge zlata ili šrafove, pošto ako ne prevoze TV od 12kg, šta bi tek rekli za neku robu od 100kg… Tu se malo zbuni ona seka u call centru i kaže da će me pozvati. Nazovu me posle 10ak minuta i prvo su tražili da garantujem da roba ima originalno pakovanje (što i nije bio problem, jer je TV bio nov, neraspakovan), zatim su me obavestili da moram da potpišem neki papir kojim ih oslobađam svake odgovornosti za eventualnu štetu, te da može samo isporuka „danas za odmah“ (što jeste skuplje, al’ nema veze) – pristanem na sve, samo da mami prosledim TV…
    Kad je došao momak iz njihove službe, proverio je pakovanje, dao mi papire na potpis, a ja ga usput pitah zašto to potpisujem i on mi mrtav hladan kaže da je to zato što oni ne mogu da vode računa kad stavljaju robu u kombije, nego se desi i da je bacnu unutra, pa eto… malo je reći da sam ostala u šoku, ali srećom stiglo je sve to kako treba…

    Tužno, ali istinito: najbezbedniji transport robe u Srbiji jeste putem autobusa —> upakuješ stvar, odeš na BAS, ako je veća spakuješ u prtljažnik, ako je manja, daš je vozaču, častiš ga malo i nemaš brige…

  3. zek zek dadumle kaže:

    Ja bih samo dodao kako stvari stoje u Nemačkoj (nemam baš potpune informacije jer sam d onjih došao na brzinu od rođaka koji živi tamo). Ako želite da pošaljete neki paketić koji nema otkupninu ali želite da ga osigurate za slučaj da se izgubi ili bude opljačkan, onda umesto 4.5 EU plaćate 6.9 EU, i onda je taj paketić osiguran na sumu do 500 EU, s tim što taj novac ne dobijate automatski nego morate na neki način dokazati vrednost te robe koju ste poslali (dakle, ili ako posedujete račun za tu robu, ili se nekom metodom, veštačenjem ili ne znam već čim utvrdi cena te robe, i onda vam se isplaćuje). Ne pitajte za detalje utvrđivanja vrednosti te robe jer nisam došao do njih, ovo su vrlo površne informacije. Znam samo da ne dobijate automatski tih 500 EU Ako šaljete neku pošiljku koja ima otkupninu, znači vredosnu pošiljku,
    onda možete da je osigurate na 2500 EU, ali naravno da ta usluga košta dosta više. A inače možete osigurati na maksimalno 25000 EU.Nadam se da sam malo razjasnio, iako je nemoguće u jednom postu odgovoriti na sve moguće slučajeve i sva moguća pitanja koja slede iz toga.

  4. djolesije kaže:

    +1

    „Tužno, ali istinito: najbezbedniji transport robe u Srbiji jeste putem autobusa —> upakuješ stvar, odeš na BAS, ako je veća spakuješ u prtljažnik, ako je manja, daš je vozaču, častiš ga malo i nemaš brige…“

  5. postar kaže:

    Elem,da se oglasim i ja kao kurir!

    Da li vam je ikad palo na pamet koliko dnevno sati radi bilo koji kurir?!Osim u Post Express-u,koji je ujedno drzavna firma?

    Zasto bi bilo koja kurirska sluzba dozvolila otvaranje posiljki?Kurirske sluzbe vrse PREVOZ,a ne preprodaju polovnih stvari sa Limunda!Npr,ako stigne paket,primaoc otvori paket,ne svidja mu se i vrati nazad,posiljaoc moze da tvrdi da je kurir otvorio paket i uzeo sadrzinu.Ili da mu je HDD od 500 MB zamenio sa nekim od 320 MB!Licno,ne verujem da si bas toliko corav i glup da ne znas kakav HDD si prodao,al’ ajde…

    Zasto je kurir duzan da nosi „sitno“ sa sobom?Znas da ti stize posiljka,spremi sitno i nemas problema!

    Koji 4 sprat!?Kakve gluposti?!Da li je iko svestan koliko jedan kurir ima u toku dana tih famoznih cetvrtih spratova???I koliko posiljaka mora da podeli i preuzme u toku dana?

    Naravno da moze da se navede vrednost posiljke,kao i da se ista osigura,ali za to je potrebna i doplata,ali bi se vecina poje*ala za dinar,a kamoli za doplatu.Zato je jednostavnije popljuvati kurirske sluzbe.U ostalom svi ste vi isti kao i mi kuriri,samo to ne primecujete.
    P.S.- ni na zapadu nije bas toliko profesionalno kao sto svi zamisljate.Potrazite snimke na YT,kako kuriri DHL-a raznose posiljke…

    • Klijent kaže:

      1. Otvaranje pošiljki postoji u drugim zemljama. Kod nas nije regulisano zakonom, a zasto ne znam. Ne vidim problem zasto se ne bi otvaralo. Kosta vas nesto?

      2. Kurir je duzan da nosi sitno. Kao i kod drugih kada ocekujes kusur ocekujemo od vas. Zasto bih ja trcao do poste, trafike i menjao novac? To nije stvar nas potrosaca, vec iskljucivo vas problem kao firme. Nije nase da razmisljamo vec vase. Mi koristimo vase usluge, i vi nas usluzavate a ne mi vas

      3. Ocekujes da ljudi silaze do tebe? Alo, mi koristimo vase usluge i vi postojite zbog nas a ne mi zbog vas. Dakle, ako je klijent na 18 spratu onda se penjete na 18.Sprat d spreuxmete/isporucite posiljku

      I za kraj, reci mi molim te u kojoj kurirskoj sluzbi si kurir, da je izbegavam u sirokom luku

      Pozdrav

      • Ptiki kaže:

        Ustavom je zagarantovana tajnost pošiljke.

      • Pera kaže:

        Otvaranje pošiljki postoji i u drugim zemljama, i za to se dobija 10+ godina robije. Tako da je suludo to što gomila njih ovde propagira da je moguće otvoriti pošiljku pred kurirom, pa ako ti se ne sviđa sadržaj, da je vratiš pošiljaocu… Sve je to super, samo što bi većina vrednijih paketa u tom slučaju stizala ‘prazna’, pošto kurir ima diskreciono pravo da proveri šta je unutra.

    • 1zverko kaže:

      Da li si svestan šta si sve napisao? Jedini zaključak koji mogu da izvedem iz navedenog jeste: vi ste plaćeni za posao kurira a očekujete da ne radite vaš posao a da korisnici vaših usluga obavljaju sve umesto vas.

      A iz mog velikog iskustva sa kurirskim službama, najbolje se pokazao upravo Post Express. Vi ste pretpostavljam iz BEXa?

    • Ptiki kaže:

      Potraži odgovornost kurira u Švajcarskoj, pa ćeš da vidiš šta je rad.

    • Dzoli kaže:

      Svaka cast kolega,objasni supcima neke stvari.. POzzZ

    • Boban Karisik kaže:

      Znas li koliko gradjevinski radnik ima cigli i fert gredica da prenese sa jednog mesta na drugo u toku svog radnog vremena od 10 sati.. zasto bi on to radio, neka dodje vlasnik stana i neka sam nosi..

    • Ika kaže:

      Što nisi učio školu pa da radiš nešto bolje !!! Ako nisi za taj posao daj otkaz i nemoj da kukaš.

  6. Gole kaže:

    A da li je neko čitao zakon o poštanskim uslugama?

  7. Sindikat Postar kaže:

    Evo, ja ću pokušati da dam odgovor piscu ovog teksta. Gde piše da pošiljka mora da ima vrednost? Sve lepo piše u zakonu o poštanskim uslugama (koji je maltene isti kao i u većini zemalja). Problem je u tome što pošiljaoc ne želi da plati poštarinu koja je veća ukoliko postoji vrednost i što je vrednost veća veća je i poštarina. Dakle, ovde je jedina krivica osobe koja je poslala paket bez naznačene vrednosti. Da je naznačio vrednost, troškovi bi bili nadoknadjeni. U JP PTT Saobraćaja „SRBIJA“ se desi da se na 100000 pošiljaka izgubi 1… U tom slučaju se (ukoliko nije navedena vrednost) isplaćuje poštarina puta 5, što je slučaj svuda u svetu…

  8. Dragan Varagić kaže:

    Fakat je da postoje navedeni problemi sa određenim brojem kurirskih službi sa dostavom do stana, kusurom i sl.aAli razlog za ovaj tekst je situacija koja se desila zbog toga što @1zverko:disqus nije platio dodatnu uslugu vrednosne pošiljke – jer je skuplje! (Kod odabira kurirske službe mogu se pročitati i uslovi korišćenja servisa gde treba da piše da li se radi refundacija troškova bilo koje vrste ako dođe do nestanka pošiljke) Kažeš da postoji problem sa kurirskim službama – osiguraj se da te to ne dotakne, ali plati za to osiguranje više!

    Sa druge strane, i otvaranje pošiljke u osnovi nije problem ako platiš dodatnu mogućnost povrata pošiljke. Evo, danas dobijam ugovor na potpisivanje, gde je klijent platio da kurirska služma odmah isti vrati nazad. Znači, svašta se može rešiti, ali kada se to plati dodatni, i to tako funkcioniše svuda u svetu.

    Ponavljam, puno stvari stoji za većinu kurirskih službi, ali stoji da i klijenti ovih službi imaju problem sa percepcijom šta se za koje pare dobija…

    • 1zverko kaže:

      Dragane, da si procitao tekst video bi da je meni kupac vratio paket BEXom, nisam ga ja slao! Cisto da se ta dezinformacija razjasni

      • Dragan Varagić kaže:

        OK, u svakom slučaju stoji da se kod ovakvih stvari radi o vrednosnoj pošiljci da bi sve bilo kako treba. Opet, potpuno je druga priča to što treba voditi računa s kim se radi posao…

      • Stojko kaže:

        Da si ti razmislio pre nego sto si napisao tekst onda bi sigurno napisao i da su trebali da ti veruju da ti je u stvari poslao hdd od 500 pa da mu nadoknade vise. A? Koliko bi onda i zaradio? E prevarantu jedan koji se uvek nadjes prozvan da nekog popljujes a da nemas pojma ni o osnovnim cinjenicama onoga o cemu pises…

  9. korisnik kaže:

    Ja solidno cesto koristim kurirske sluzbe (cca jednom nedeljno) i to 95% za primanje posiljki. Glavni problem je sto ih mrzi da se penju, odnosno, kapiram da ih mrzi da traze mesto za parking.. Najgora iskustva imam sa post expresom, imam malu bebu, radim od kuce, 24/7 sam tu, oni samo prodju i ubace zuti papiric u sanduce.. Ne kapiram samo ako se vec iscima da se parkira i udje u zgradu, sto mu je tesko da udje u lift i izgubi jos 5 minuta 🙁 … najbolja iskustva sam imao ubedljivo sa BEX-om, sa njim sve zivo moze da se dogovori, od toga da izvrse naplatu u evrima do otvaranja paketa na prijemu, drugar je skoro napravio dil sa njima, salje neke tegle, post expres mu je razbio oko 30% posiljki, sa bex-om je napravio dil oni mu placaju svaku posiljku koju razbiju + su mu dali nizu cenu od standardne (ok, na kolicinu) .. Iti dil je probao prvo da napravi sa post expresom i city expresom i napusili su ga najstrasnije … za city expres, sta da kazem, nijednom se covek nije popeo u zgradu, kad prolazi zovne telefonom „da sidjem“ ako ja ne mogu on „dodje sutra“ i tako dok ja ne sidjem…

    situacija sa brzom postom kod nas je vrlo kriticna, da li ce limundo da napravi svoju sluzbu ne znam, no ima tu ocigledno vise problema nego sto nama iz daljine kao korisnicima izgleda .. (jasno je oko parkinga, koji su ostali problemi ne znam, ali ne zelim da verujem da su svi kuriri toliki idioti .. mora da postoji neki dodatni razlog cele te zahebancije .. naravno ono „znas koliko paketa ja imam da isporucim danas“ je glup izgovor, to ti je hebeni posao, ako neces da isporucujes pakete radi nesto drugo)

  10. By Miki kaže:

    Jeste ovo stari post ali verovatno najgori od svih su TNT Express, paket koji je poslat iz svajcarske vise od dve nedlje je na carini jer nisu primilu svu dokumentaciju i fakturu za carinjenje, kada sam im ja kao primalac poslao izjavu sa potpisom i kopijom licnom kartom roba od 40 CHF carini se tako sto je carina 22% a PDV klasicno 20% ali to nije ni mnogo jer je iznos 1721 Din ali njihova usluga od 6000 din je mnogo kao i placanje magacine gde stoji paket ne mojom greskom vec njihovom vec 2 nedelje. Da li se moze TUZITI????

  11. Ivan kaže:

    Ivan. Evo ja sam skoro poslao čoveku korišćen mouting-bike u S.Mitrovicu Bex-om. Naravno danas za sutra, a poštarinu plaća kupac+otkupninu od 4000 din.
    Evo šta se desilo…
    -kupac je insistirao da mu šaljem Beksom (a ja sam hteo Postexpress-om, jer pošta je pošta, a privatne zajebancije su zajebancije…)
    -Šaljem, tražim od kurira potrdu da je uzeo moju robu, ON NE DA POTVRDU. KAŽE „NE SEKIRAJ SE, SVE JE OK…!“. Ja prihvatam, da mu predam bajs…

    -Sutra, čovek (primalac) uzeo slobodan dan i čeka… onda me zove i NAPADA ME DA NISAM POSLAO. Jer je on proverio gde je paket, a ovi mu rekli da nepostoji takav paket (tj. bajk)

    -Onda ja zovem BEKS, žena kaže da će zvati za 5 minuta čim proveri. Naravno prođe 20 minuta niko ne zove.
    -Zovem ponovo. Kaže sačekajte samo da pozovem sladište. Odmah zove i kaže da je paket (bajk) u skladištu i da nije bilo mesta juče u kombiju.

    -Čovek uzalud uzeo slobadan dan, I NE JAVLJAJU NI MENI NI NJEMU.
    -Prekosutra on ponovo njih zove i kažu da ne znaju gde je trenutno bicikl, ali da je ime kupca u sistemu. Donose mu u 13.30 h.

    -Meni se pare vraćaju odmah sutra dan (treći dan) (To je lepo od njih).

    Sve u svemu neozbiljnost, neprofesionalnost. Na trenutke sam se bio i oprostio od para, jer bojle je tako nego se nervirati, a i shvatio sam (!!?? ali kasno) da su zaštićeni jer sam pogrešio i nisam uzeo potvrdu da sam im predao bajs i u svakom trenu su mogli reći da taj paket ne postoji kod njih…

    Toliko…

  12. nikola kaže:

    veoma zalosno za BEX, in ace narucio sam patike od prodavca iz vrsca kao i svetlece kapice za ventile iz beograda u istom danu, lice zaduzeno za raznbosenje paketa nije bilo cak ni ljubazno da okrene ostavljeni broj telefona primaoca nego na papiricu rucno naskrabao broj telefona. kada sam nazvao call centar bex-a i pitao ko je glavnii mogu li dobiti njihov broj jednostanvo mi je odgovorila neposlovno: ne dajemo brojeve nepoznatim licima! zaprepascen pitao sam, a jel vas dostavljac duzan pre dostavljanja da nazove primaoca kako bi priaoc biokod kuce odgovorilami je citiram: da, pola sata pre nego krene na datu adresu. inace dostavljac niti je zvao telefonom. zovem ja isti call cenatr u podne dakle druga ejsmena i pitam isto pitanje da li dostavljac je duzan da zove primaoca na mobilni pre isporuke? kaze mi: nisu u obavezi?! e sad ja nju pitam, kako onda vasa koleginica od jutros kaze da su u obavezi a ti mi kazes da nisu?! uputim sugestiju na njihovom sajtu, zove starija gospodja i pita u cemu je problem ja joj obrezlozim, ona meni kaze, ne brinite sutra ce opet proci i doneti paket, medjutim evo danas vec je 12 sati popodne zamolim snajku posto sam na poslu d aokrene ostavljeni broj i pita tog mamlaza kada ce doneti paket, on joj ladno kaze: ne dostavljamo paket, morate licno doci, a to je sasvim na drugom kraju grada, a ja pesaka ii da platim 500 dinara taksi plus njihovu taksu za kurirsku sluzbu za koju su duzni d ami dostave. niakd vise bex-om. do sada sa aksom nisam imao tih problema uvek su momci nazvali pre nego isporuce na adresu paket! sto dalje od bex-a, navlace ljude manje novcanim placanjem ali zato ne isporucuju robu. bolje cu malo skuplje platiti ali ce mi sigurno biti paket isporucen na kucnu adresu! fujj bex!

  13. milan kaže:

    BEX KLIJENT PRIMALAC OTVARA MOJU POSILJKU NE ZADOVOLJAVA GA STANJE SVE TO SE TAKO VRACA MENI PREKO BEXA
    naravno primalac je iz sapca pa ima pravo da otvara paket i da isti vrati kada mu se nesvidi to sto je u njemu
    EVO STATUS O KRETANJU MOJE POSILJKE
    evo jednog primera o mutljavinama koje oni rade .,prvo mu uruce pa posle ne nalaze ga na adresi hahahahahaa koliko su providni EVO PRIMERA OVO JE ZIVA ISTINA ZA SVE IMAM DOKAZE O OVOME
    Informacije o pošiljci broj: 123456
    Pošiljka je dostavljena primaocu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STA JE OVO ZNACI URUCENO!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vreme prijave pošiljke: 04.06.20 (12:21)
    Datum preuzimanja: 04.06.20
    Datum dostave: 05.06.20
    Iznos otkupnine: 2500 dinara
    A STAJE SAD OVO ?????
    Napomena (poslednja) za isplatu otkupnine: Klijent nije na adresi i ne javlja se na telefon, 06.06.2015. (16:18)
    ZNACI BEX ZARADJUE NA MUFTE VRACA PAKETE VOZA IH TAMO VAMO , A
    DA DA PRE SVEGA NEDAJU PRIZNANICU ZA POSLATI PAKET VADE SE KAKO IM NE RADI FISKALNI UREDJA UREDJAJ ZNACI ZABUSAVAJU I NA POREZU

  14. ema kaže:

    Post expres imaju jednog toliko bezobraznog kurira. Prvo nije dosao uopste da donese paket, zoves ga, on kaze nesigurno govori da je kao bio, a nije bio, niti je ostavio papir da je bio. Zatim te vredja, svadja se i paket dobijas sutra od istog nadrndanog kurira koji te tera da se potpises punim prezimenom iako se tako nikada nisi potpisao, iako se niko drugi na papiru nije tako potpisivao, a kada ga pitas od kada to, govori drsko – Od danas. A uz to trazi da te legitimise, das mu licnu kartu iako nije ovlasceno sluzbeno lice, a zatim ti posle 10 dana ponovo trazi, koristeci svoj polozaj, da te legitimise, iako te vec upamtio i zna da si se zalio, i pisao je izjavu na poslu. Paket koji mi je bio ispred nosa nisam dobila jer nisam htela ponovo takvom liku, koji je drzak i bezobrazan u nastupu, licnu kartu na uvid. Uz to nije se ni malo normalno ponasao vec drsko i izasao kao furija. Paket danas za sutra cu primiti danas za nakosutra. Tako se ponasa jer si se zalio na njega i sad koristi svoj polozaj da te svaki put drsko i besno legitimise. Nikad do sada nije bilo problema sa njim, paket su primali i moja gazdarica, i tata, i mama, nikad problema nije bilo. Odneo je moj paket na moje oci samo zato sto sam se zalila jer prosli put NIJE dostavio paket, a papir da je bio je doneo tek sledeci dan posle prituzbe i ubacio u moje sanduce. Uz to te i vredja. Saljite paket preko post expresa i dobicete od te osobe expresno drndanje, izivljavanje i isteresanje, za sve pare. Sramota.

  15. kaca kaže:

    Preskupi su a kuriri iscepaju deo papira gde stoji kolika je postarina pa se nadograde jos nekih tridesetak dinara taman toliko da nemaju navodno da vam vrate kusur!

  16. Dalibor kaže:

    Jednostavno moram da komentarisem. Saradjujem poslovno sa dosta kurirskih sluzbi, i najpozitivniji utisak su ostavili momci iz Daily Expressa, konkretno PJ Loznica. Jednostavno imaju taj prijateljski odnos i voljni su da pomognu u svakom trenutku

  17. daki kaže:

    kasno sam ovo procitao inace bex vise ni u bunilu pored stresova masine koju sam servisirao i poslao i koja vredi oko 35.000 koja je putovala 6 dana tako da je klijent mene obasipao lepim recima itd nema cak ni otkupnine evo treci dan….pozoves kal centar i oni ti lepo kazu bice danas u toku dana i tako svaki dan vise me kosta tel

  18. Sretenka kaže:

    BEX JE NAJ GORA MOGUĆA VARIJANTA ZA SLANJE POŠILJKI .JA SAM 14-10-2016 ZVALA I UREDNO PROSLEDILA PODATKE MOJE I PRIMAOCA DA BI POSLALA POŠILJKU I TAJ DAN CEO ČEKALA ALI KURIR NIJE NI DOŠAO NA ADRESU DA BI UZEO POŠILJKU .PONOVO SAM POZVALA CENTAR I ŽENA KOJA SE PREDSTAVILA KAO MIRJANA KAŽE MI -A NEĆE VAM KURIR NI DOĆI ON JE JEDNOM DANAS PROŠAO KROZ VAŠU ULICU I VIŠE NE PROLAZI TUDA-

    SRAMOTA

    NAJGORI STE

    ZAOBILAZITE IH U VELIKOM LUKU

  19. Dejan kaže:

    Nikad Bex. I od svojih dobavljaca trazim da salju bilo kojom drugom postom sem Bex-om. Svi imaju ponekad neki sitan propust koji nije problem al zato Bex kad te zajebe. Boli. I jos vise boli njihova inertnost reklamacione sluzbe i ostalih koji bu trebali da se zabrinu. Zato ce i prvi propasti.

  20. OgnjenaMiLica kaže:

    evo i ja imam problema sa BeXom
    poshiljka ne stizze vec 8 dana navodno se zagubila, meni kao posshiljaocu niko nishta nije rekao vec shaljem prijateljici u Nisss
    Prvo sam pomislila basss fino ssto su brzi jer sam predala paket u 8:30 h i to sva srecca ukljuchih zvono na telefonu ,niko mi nije rekao kada cce zvati.
    Uglavnom paket je izgubljen zachudjena sam jer nigde nisam nissta potpisala a predala sam paket…
    Prosto mi je neverovatno posle konstantnog zivkanja i slanja emailova knachno se odazvala neka devojka koja mi je saopshtila da je paket izgubljen i da im dam zziro rachun, zamolih devojku da jos jedan put nekako provere possto je u pitanju unikat koji je nenadoknadiv …
    Chekam sutra…da mi jave

  21. Milan kaže:

    Ubedljivo najgora Kurirska sluzba je BEX!!!! Koje oni kurire imaju zaposlene nisu ni za cobane oni su institucija za njih, zove me kurir da neko izadje i preda paket i ja angazujem bolesnu osobu da izadje i da stoji na kisi da bi me on nazvao posle pet minuta da kaze kako je eto zaboravio da stane kod moje kuce, i kao sad on ne moze da se vraca 3 kilometra nazad, KOMPLETAN IDIOT!!! I kada sam ja rekao da cu javiti za reklamaciju on je rekao da ga „zabole“ za to! Toliko o profesionalnosti njihovoj SMECE OD KOMPANIJE!!!

  22. Tanja kaže:

    Ja moram preneti svoje loše iskustvo sa Team Expresom. Poslala sam paket i primalac ga je uredno primio, ali ja svoje pare do još uvek nisam dobila, a prošlo je mesec dana. Kad sam ih prvi put nazvala uputili su me na kurira koji nosi moje pare. Zvala sam ga 3 puta i svaki put ista priča, dolazi taj dan, dolazi sutra, i na kraju se ne pojavi i ne nazove. Kad sam ponovo nazvala na onaj prvi broj čovek se bukvalno izdrao na mene zašto njega zovem kad je novac kod kurira i ironično je rekao: “ dobronovac će stići danas u najkraćem mogućem roku, je li u redu?“ Naravno, od toga ništa nije bilo niti jenovac stigao niti mi se neko javio.

  23. meja kaže:

    kratko i jasno izbegavajte BEX usirokom luku

  24. Dex kaže:

    BEX. Promenim kurirsku službu i odlučim se za bex. Pošaljem par paketa sa otkupninom, posle dva dana kurir donosi novac i kaže: „će častiš neki dinar“. Sramota me bilo da mu ne dam al kako nisam imao manje od 200 dam mu 200. Druga ispooruka – odnesem direktno u bex pošto nisam mogao da čekam kurira, prošlo bez problema. Treća isporuka – odnesem opet direknto u bex, pošaljem dva para naočara od po 2.500din. Zaborave da mi daju priznanicu da sam poslao a ja zaboravio da tražim. Stiže novac samo od jednih naočara, drugima se gubi svaki trag, oštećen za 2.500din. Četrvrti dan, promenio kurirsku službu.

    • Ja kaže:

      Kasno sam pročitala komentare. Moj su paket „oštetili“ 100%, od deset ljudi koje sam zvala svih deset je imalo različite priče o sudbini paketa. Lično mislim da je izgubljen, jer neće da mi ga vrate na uvid, pa neka je i 100% oštećen, kako kažu. Ne razumem kako knjige obložene, i upakovane u kartonsku kutiju, koja je obložena papirom može da se 100% uništi?! Ali svaki put dobijem isti odgovor – zvaćemo Vas! Naravno da za svo vreme još niko nije zvao. BEX- om više nikada!!

  25. Zemlja zvana Srbija kaže:

    Najgore iskustvo sa City Expressom neprofesionalnost na nivou, neljubazni i samozivi. U roku od 3 dana su trebali da mi ispostave paket, cetvrti dan se setili da zovu da su tu za 5 minuta nije ih bilo u roku od 2h. Preko post exspressa i bex-a je sve stiglo na vreme uz maximalnu ljubaznost.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *