Zašto je Twitter keva!

Znam, naslov malo bode oči, naročito što ne priliči mom jeziku 🙂 Ali, verujem da je to jedini način da se u modernom mladalačkom slengu opiše snaga, važnost i genijalnost Twittera.

Mnogi me pitaju šta je to Twitter, čemu služi, koja je razlika između Facebook-a i Twittera. Čak i moj rođeni brat me je pitao, ali ubrzo odustao od njega, uprkos mom insistiranju da krene sa Twitterom.

Prvo ću Vam reći nešto, a posle objasniti zašto je Twitter keva. Naime, počeo sam da koristim Twitter pre nekih dve godine, i samo iz poslovnih razloga. U prvih godinu dana poslovanja GreenDesign.rs imali smo 5 klijenata upravo, direktno sa Twittera (to su precizni podaci koje mi imamo, a moguće je da ih je bilo i više). Danas, ja lično koristim Twitter više iz privatnih nego poslovnih razloga. Prosto ga obožavam. To je jedan način da se brzo, efikasno i nadasve kvalitetno povežemo sa kvalitetnim i pametnim ljudima. Oni koji ne znaju: na Twitteru se šalju kratke poruke do 140 karaktera. I zaista, nije lako neku veću misao sročiti u jednom tweetu, niti nekad u dva. Ko to uspe, njemu svaka čast. Twitter te uči da budeš koncizniji, precizniji, sažetiji i kvalitetniji.

Mnogo je primera zašto je Twitter keva, počevši od ličnih druženja sa nekim ljudima do organizovanja (uspešnih) mnogih humanitarnih akcija, ali ja bih ovde naveo jedan drugi, poslovni, sjajan primer:

Pre izveznog vremena, kontaktiran sam od strane  Twitteraša @juzhnjak i @detozin vezano za poslovnu akciju, a pritom nikada u životu nismo pre sarađivali, niti smo se ikada videli! Sve što znamo jedni o drugima znamo samo preko Twittera. Čak smo skoro postali i prijatelji na Facebook-u, tako da zaista gotovo ništa nismo znali sem onoga sa Twittera što smo „naučili“. Ideja je bila da se „spoje“ tri firme iz Srbije, koje nisu konkurenti i nemaju ništa zajedničko, ali mogu da naprave jedan lep, pozitivan buzz u privredi, i da zajedno naprave jednu lepu promociju i dopiranje do novih klijenata. To što smo svi „zeleni“ (uprkos činjenici da se GreenDesign.rs ne bavi ekologijom već je platforma za dobijanje dizajna – ali smo zeleni), je bila inicijalna kapisla za saradnju. Odlučeno je da se za početak, za potrebe East Weekend Fest-a u Boru (kada je bilo preko 30 C) odštampaju lepeze (koje je štampala štamparija Deto.rs) a na kojoj će biti promocije GreenDesign.rs i Toplotnepumpe.rs. Nakon toga, saradnja je krenula uzlaznom putanjom, na zadovoljstvo svih. Sada, realizujemo određene projekte zajedno, i verujem da će saradnja biti uspešna i dugoročna. Prelep primer funkcionisanja Twittera u praksi.

Ono što je važno napomenuti jeste da je cela akcija obavljena preko neta, twittera, dm-ova i privatnih poruka bez ijednog sastanka, viđenja. Tek smo se videli sada u ponedeljak 21.05. kada smo našu saradnju prezentovali na Radio Beogradu kod naše drage @ducadubravka 🙂

I tako, spojila su se tri čoveka, tri firme, koji nikada nisu pre sarađivali, nikada se uživo nisu videli , i koji ništa jedni o drugima nisu znali. Ali kada su se upoznali, bila je to Tweetlove na prvi pogled. Odmah sam znao da su super momci, i da se sa njima može sarađivati. O svemu pričamo iskreno, bez skrivenih namera, svako zna koliko može i dokle može, i zaista, zaista jako lepo pričamo o svemu. Prosto, momci su sjajni, a o njihovim kompanijama ne treba mnogo trošiti reči jer su i poznate i kvalitetne što je dokazano uspešnim dugogodišnjim radom.

Zato, svi koji nemaju Twitter ——> da se registruju, jer ko zna šta ih sve lepo čeka tamo

p.s.

Ako želite da dobijete ove prelepe lepeze pošaljite mi na kontakt vašu adresu


Više o ovoj akciji možete pročitati OVDE

p.s.s.

Malo iskrenog EPP-a: Ako vam treba kvalitetna štampa znate da je Deto.rs pravo mesto za vas. A ako ste velika firma i želite da smanjite troškove, onda pravac Toplotnepumpe.rs gde možete i preko 70% smanjiti svoje troškove u odnosu na ostale sisteme klimatizacije. A ako vam je potreban kvalitetan dizajn i želite da birate između mnogo ideja, a sve uz optimalne troškove tu je naravno GreenDesign.rs sa potpuno novim pristupom u dobijanju kvalitetnog dizajna.

p.s.s.s.

A evo kako nam je bilo posle radio emisije 🙂

( Mi u studiju Radio Beograda)

(@juzhnjak i ja posle emisije na druženju)

You may also like...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *