Gerila (viralni) marketing poznatih brendova

Već neko vreme internetom kruži emejl gde je Kraljica Elizabeta prikazana u „rukovanju“ sa svim predsednicima Amerike još od ranih godina, i upoređena je sa Duracell baterijama (aludirajući „dugotrajnost). Većina bi odmah pomislila da je to neka zezancija, i da je neko to napravio iz dosade, ali ja zapravo mislim da je ta kompanija vešto upotrebila viralni i gerila marketing i kreirala buzz putem najklasičnijeg marketing kanala „email jokes“ koji se jako brzo širi jer zaposleni u većini firmi stalno razmenjuju takve „smešne emailove“. Ovaj emejl je do sada obišao celu planetu sigurno 3 puta i toliko puta su ljudi i čuli za Duracell i u njihovoj svesti su se pozicionirali atributom dugotrajnosti, što i jeste poenta i cilj ove kampanje. Šta vi mislite, da li je ovo puka slučajnost ili je Duracell zaista kreirao ovaj buzz? Da li i drugi to rade?

Navedeni email ide ovako:

Koliko dugo traje Kraljica?

OBAMA

BUSH

CLINTON

BUSH (pai)

REAGAN

CARTER

FORD

NIXON

KENNEDY

EISENHOWER

TRUMAN

 

You may also like...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.