Primeri marketing #failova. Kako ne treba praviti promo spot

Da li je loša, ružna i provokativna promocija uvek dobar marketing? Može bit’ al ne mora da znači 🙂

Ono što je meni privuklo pažnju, kao nekome ko je duboko zašao i u svet dizajna, estetike i marketing promocije, jesu izuzetno loše urađeni promotivni spotovi koji se vrte na televiziji. Takođe, ono što mi zaista jako smeta jeste koliko se malo pažnje, novca i ozbiljnosti posvećuje marketingu u Srbiji, naročito kada je promocija u pitanju. Zato, dao bih samo par primera, a na vama bih ostavio da komentarima iskažete svoj stav:

1. Kakav Leskovac želite?

httpv://www.youtube.com/watch?v=Ww7iNT5Sc1U&feature=player_embedded

Ovaj izuzetan promo spot me je privukao zbog vrhunske režije, kastinga, glume i za oskara muzike

2. Lako do posla

httpv://www.youtube.com/watch?v=25OSUFNRWuU

Kada gledam ovaj promo spot kao da me vraćaju u ’90te. Hvala im na tome

3. Servis i prodaja računara?!

httpv://www.youtube.com/watch?v=UiQo972PXzg

Samo neka mi neko objasni kakve veze ima Djoković sa prodajom računara? Ah, kapiram. Djoković je u modi, ‘ajde i mi da ga turimo na reklamu, možda i prodamo neki računar

4. Crnogorska reklama protiv droge. Hit nad hitovima

httpv://www.youtube.com/watch?v=hHKBrG6UZM4

Zaista nemam komentar 🙂

5. Abatel? Mislim da svi znamo 🙂

httpv://www.youtube.com/watch?v=U5OzwmEt3es

 

Unapred se izvinjavam gorepomenutim personama, marketing ekspertima i vlasnicima partija i firmi, ali na ovaj način ću im možda pomoći da shvate gde greše i šta da isprave u budućnosti.

Od vas očekujem komentare na ovu temu 🙂 Razmrdajmo marketing!

 

You may also like...

7 Responses

  1. Saša kaže:

    Svaki građanin Leskovca će imati jednog C-3P0 humanoida, samo se ne zna koje godine. 🙂
    Slatko sam se ismejao crnogorskoj reklami, kao da je deo nekog šou programa a ne kampanje za borbu protiv droge.

    • zverko kaže:

      Hehe, zaista su bruka. Ali meni je crnogorski pobedio 🙂

      • Što se tiče crnogorske reklame, njeni autori su ekipa „The Books of Knjige“ i ko je imao priliku bilo kad da ih vidi na TV-u, u bilo kakvom spotu za pesmu, emisiji i slično, primetio je da imaju specifičan humor. Te tako i ova reklama nije #fail iz razloga što vas sigurno neće ostaviti ravnodušnim, a svakako je inovativno neozbiljno pristupiti ozbiljnoj temi. Pritom Book of Knjige imaju čitav niz aktivnosti kojima se bore protiv bolesti zavisnosti.

        Što se tiče Abatel-a ni to ne bih okarakterisao kao #fail … možda to jeste dosadni glupi džingl sa nekim ljudima koji pričaju u crveni telefon. Ali, šta mislite da bi bio prvi izbor u mislima ljudi koji nisu preterano IT pismeni, a zatreba im kontakt sa inostranstvom?

        • Darko Vidić kaže:

          Pazi,

          Ukusi se razlikuju kao i humor, ali smatram da postoji neka estetska granica i u humoru. Znam i za Books of knjige, ali smatram (moje lično mišljenje, ne znači da sam u pravu) da su mogli taj humor mnogo drugačije da odrade. Ovako, deluje kao da su reklamu radili osnovci neke seoske škole. Pritom, gledajući razne Crnogorske reklame, stekao sam utisak da svi koriste sličan „kalup“ i ima dosta reklama koje su slične ovoj. Zato, moje je mišljenje da Crnogorci generalno jako slabo ulažu u marketing (promociju)

          Što se tiče Abatela, tu zaista ne bih trošio reči. Ja shvatam da neko želi da prenese poruku starijoj generaciji, ali sve to može na mnogo, mnogo lepši, primereniji i ukusniji način. Ovako, opet, kao da je moj brat koji nema veze sa produkcijom radio reklamu. Loša režija, loši efekti, loš tekst, loš casting… da ne nabrajam više.

  2. Na kraju bih dodao još ovu od twitter-a,
    gde se šale i napravili su reklamu u ovom stilu

  1. avgust 23, 2015

    […] Pored mnogobrojnih očajnih reklama (koje je @1Zverko već opisao na svom blogu – LINK), zatim političkih kampanja i raznih higijenskih preparata, da vidimo jedan inovativni(ji) pristup […]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.